OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

 

Sukladno članku 10 st 1,2,3 i 4 i članku 27 zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22 i 59/23) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti pisanim putem na adresu:

 

MURS-EKOM d.o.o., TRG BANA J. JELAČIĆA 10, 40315 M. SREDIŠĆE

 e-mail adresu: info@murs-ekom.hr

 

ili usmeno na zapisnik u prostorijama društva.

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije petnaest dana od dana primitka prigovora.

 

Ukoliko potrošač nije zadovoljan odgovorom, može uputiti reklamaciju koju rješava imenovano povjerenstvo za reklamaciju potrošača, čiji je član predstavnik Udruge za zaštitu potrošača. Povjerenstvo reklamacije rješava u roku od 30 dana.

 

Ukoliko potrošač reklamira javne usluge i nije zadovoljan odgovorom, može pokrenuti sudski i izvansudski postupak.